härlig dag

Blev väckt av Sivert runt 20 över 9 idag. Låg kvar en liten stund, gick upp och åt frukost. På med skorna och iväg på en timmes promenad. Hem för lite kattmys och lunch för att sedan gå till skolan. Hemma igen runt fyratiden, hem snabbt och hämta bilnycklarna och iväg till UK som dragit ut en tand idag, men inga sura miner trots det. Jag själv hade väl dragit täcket över huvudet och ringt alla jag känner och tvingat hit de en efter en för att sympatigråta med mig. Åkte därifrån och hem en kort stund innan jag tog cykeln bort till Friskis för ett härligt pass tillsammans med 7 andra motionärer. Lite synd att det var så lite folk, men svettigt blev det. Cykeln hem och kvällsmat framför Bella&Tyra show där Egoina var gäst. En av mina favoritbloggar och jag har bara väntat på att hon ska få komma dit, de andra gästerna har inte direkt varit några favoriter. Men idag var det ett bra program.. Nu sitter jag här i soffan med en sur Bosse bredvid mig. han har försökt så gott det går att lägga sig i knät, men jag är påväg in i duschen så ingen idé han ens fösöker, så han blir ju undanputtad. En sekund så försöker han smyga sig dit igen. Otålig liten jävel det där ;)


Såhär brukar det se ut på kvällarna och han har precis upptäckt sig själv på skärmen. mycket spännande för honom ska ni veta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0