Mallan <3 Sång

Kom nästan precis hem från sånglektionen och jag älskar't. Ångrar så in i helvete att jag slutade med sången och även blockflöjten. Flöjtspelandet saknar jag så det står härliga till. Det var några riktigt roliga år och jag spelade ihop med så otroligt roliga människor. Tyvärr var de så många år äldre än mig så när de slutade 9:an och jag skulle upp i 7:an var jag ensam kvar av de som hållt på länge och nivån skulle sänkas o ensemblem och spelmanslaget så då ville jag inte mer utan började med sånglektioner istället. Roliga år, men kom tyvärr inte överens alla gånger med min sångpedagog. Men nu är jag så glad över att jag börjat igen och speciellt kören tycker jag är så otroligt roligt. Life is good helt enkelt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0