nailmail.se

Perfekt för en som älskar nagellack. Får lack hemskickade en gång i månaden från märken som kanske inte alltid är så lätta att få tag på här i Sverige. I mitten på maj får jag hem ett lack från Nubar - The prism collection. Ett hollografiskt lack vid namn Treasure. Har sett bilder på hur det ser ut på nageln och jävlar vilket lack! Längtar tills jag får hem det. Man kan välja hur många man vill klicka hem och denna gången valde jag bara ett, men i sommar när bruketlönen kommer blir det fler varje månad.


Bilden är lånad från Nailmail


Kommentarer
Postat av: Lorissa

sv: Jag beklagar sorgen, skönt att få föreviga det! Jag har inte förlorat någon närstående tack och lov, men jag ska ha memorials för de närmaste <3



2010-04-16 @ 16:55:13
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0