Underbart

Detta har varit den bästa helgen på länge. Fredagen bjöd som sagt på grillning och monsterjakt tillsammans med Helena, Eva och Liam. Fler såna kvällar. Gårdagen bjöd på lite kubb borta i parken tillsammans med Eve, Liam och Louise och efter det gick jag hem till Johanna där hon hade lite förfest. Jag följde inte med de ut utan var hemma igen närmare tolv skulle jag tro.
Denna dagen har hittills varit toppen. Började med att baka lite bröd och sedan ut på picknick tillsammas med Louise och Jessica. Kallt som fan eftersom det blåste en hel del, men mysigt hade vi. Kom hem och värmde upp mig en timme och sedan var det sånglektion. är så himla glad att jag kommit igång med sången igen. 28 april ska vi förresten sjunga med kören under skolans 20 års firande. Ojoj var många år sedan jag stog inför folk och sjöng, tur jag inte är ensam. Nu ska jag äta lite och sen åka iväg och träna. Har inte tränat på över en vecka eftersom jag varit sjuk och ville känna mig helt hundra igen, men nu jäklar kör vi på igen. Har verkligen saknat det..


Kommentarer
Postat av: jllicious & Llicious

sv; ja så underbart :)

2010-04-18 @ 17:32:46
URL: http://jllicious.blogg.se/
Postat av: Nnika

Gött att du kunnat träna igen.. :-) jag är inte kry än.. :-( men det ska jag bli!

Kommer inte till skolan idag dock.. Måste till doktorn med Björne.. :-(

2010-04-19 @ 07:24:07
URL: http://www.nnika.se/wp
Postat av: LORISSA

sv: :)



Vad händer i veckan då? :)

2010-04-19 @ 10:21:39
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0