jävlaanushelvete!

Nu kanske ni undrar varför jag är vaken såhär tidigt. Jo, Mallan skulle egentligen vara påväg till jobbet nu! Är hon det? Nej, hon åkte på feber igår o har svettats som en liten feberkossa hela natten (stämmer ganska bra då jag haft min nya kopyjamas på mig, japp jag är som ett barn ibland). Men hur roligt är det när man går på sin sista period?! Har iaf feber och hostar så jag nästan hostar sönder varenda fungerande muskel min trasiga nacke har. Så ni kan ju tänka er hur den känns just nu! Men har knaprat alvedon och hostmedicin, så nu ska jag lägga mig och försöka sova några timmar. Får bli lite Bossemys eftersom han nyss placerade sig i knät och kurrar som aldrig förr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0