ready, set, goooooooo

Med magen full av räkmacka så är jag redo att starta en ny period på bruket. Men låt denna perioden gå fort för sedan är det LONDON!! Ni anar inte vad jag längtar. Jag behöver verkligen komma härifrån lite, byta miljö och bara skratta och ha roligt dagarna i ändå. Sitta på pubar och dricka öl, dricka frappucino och bara päsa och leva livet. Bara få vara. Visserligen kommer jag sakna efter mina grabbar, men trots att jag älskar de över allt annat så behöver vi faktiskt vara ifrån varandra lite ibland också. Sen när jag kommer hem blir det MYYYYYYS! Så på onsdag nästa vecka börjar min minisemester för redan då åker jag till Långed och sover hemma hos Amanda, eller ja vi ska ju upp mitt i natten eftersom planet går runt 7 på morgonen från Norge. Kanske inga pigga damer som landar i England ;) Men roligt kommer vi ha iaf, det är en sak som är säker!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0