takmålning

Seriöst borde jag måla något i taket som jag kan ligga o glo på för det är fan inge roligt att glo på ett tak som bara är helt vitt och tråkigt. Ja, återigen är det mina jävla problem med att sova som jag snackar om. Varning för att det kan bli både en och två svordomar men jag är jäkligt trött på detta! O sömntabletter man kan köpa på apoteket och hälsokost har liksom aldrig hjälpt och sömntabletter på recept vill de helst inte ge till unga människor och jag är emot mediciner då jag tror man lätt blir beroende. Jag menar, en tablett så man somnar fort som fan, vilken människa med sömnproblem vågar gå tillbaka till att inte ta den?! O det värsta är att när jag nästan precis somnat så börjar det klia som fan i benen precis som för personen med RLS (restless legs), ja jag har läst mig fram till saker och ting, vad annars ska jag göra när jag ligger vaken varenda jävla natt?! Egentligen borde jag väl gå och söka för detta, men jag litar inte på läkare när det kommer till sånt här så är det någon som har något tips - snälla GE MIG!


Kommentarer
Postat av: Amanda

LET`S GO TO LONDON!!! ;D

2010-08-18 @ 22:29:38
Postat av: Mallan

haha ja Amanda, det är ju bara i London jag sover bra, så vi får helt enkelt åka tillbaka ;)

2010-08-18 @ 23:09:55
URL: http://malleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0