inte som alla andra!

Jag är verkligen inte som alla andra, jag menar hur många är det som får utslag av att dricka alkohol? Var på vårdcentralen nu på morgonen och visade upp bilder från i lördags då jag reagerade ganska så kraftigt. Räcker med ett par munnar från en cider eller öl så blossar hela jag upp, så nu har jag fått medicin mot detta. Har tydligen ett överskott av mastceller som gör att jag reagerar såhär. Dock är det inte varje gång jag blir sån så hädanefter är mina utgångar lite som russian roulette för får jag utslag ska jag ta en tablett och sen ingen mer alkohol den kvällen. Varför vara som alla andra när man kan vara som mig?!


Snyggast i stan? Skulle inte tro det. Ska inte ens prata om hur ansiktet blir :/


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad besvärligt :/

2010-12-12 @ 14:20:05
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0