ålderdomshem nästa?

Satt här i godan ro och tänkte att glasögonen skulle på. Kikar mig omkring för de låg inte där jag la de igår. Jaha vart kan de vara? Jo, Mallan har de redan på sig. Ålderdomshemmet nästa kanske?

Skrev ju igår kväll att huvudet kändes tungt o jävligt. Ja tjenare, gick och la mig för jag kunde inte hålla ögonen öppna, men jag kunde inte blunda heller för då snurrade bara allt. Mådde så jäkla illa och värre blev det om jag ställde mig upp. Men lyckades tillslut somna iaf och när Sivert väckte mig för att han var hungrig var det likadant. Yrade mig ut till köket, gav grabbarna mat och gick och la mig igen. Vaknade kvart över sex och var klarvaken och mådde illa som en gnu. Skicka ett sms till Karolina om att morgonpromenaden får vi ta en annan dag. Somnade om och vaknade halv 12 och mådde då bättre. Eller jag vaknade lite då och då o mådde dåligt så jag tvingade mig själv att sova lite till, men halv 12 fick det vara nog. Sömn är nämligen den enda medicinen som jag tror på. Visst har jag ont någonstans kan jag ta en värktablett, men jag går ändå alltid och lägger mig direkt, samma sak om jag är sjuk. Då är det bara sova som gäller.

Nu ska jag och grabbarna bus snart gå hem till Jenny. Moster kommer dit och klorna ska klippas. Sivert tar jag till Fidos imorgon tänkte jag. De fixar det lite bättre. Han är som sagt inte den roligaste när det gäller kloklippning och stark som fan. Får han ett bra tag med bakbenen så går det inte att hålla honom lång stund. Han som annars är så snäll, men oj vad skenet kan bedra. Bosse är iaf duktig.



Ser förresten ut som en riktig trollunge idag. Tripplade ju håret igår i brist på annat och idag är det Mallan Troll som vaknade. Men det finns väl en charm i det också eller nåt. Just det ja, har inte blivit någon tatueringstid än. Red Rocket har stängt eftersom de håller på och renoverar. Typsikt. Jag som verkligen vill göra denna tatueringen nu. aja, vill jag ha de bästa i stan så får jag helt enkelt vänta.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, lika bra att vänta tills de kan tatuera igen... det kommer ju sitta där för alltid och då vill man ju ha det bra:)

2010-02-24 @ 16:21:44
URL: http://jennyssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0