1 Januari 2010

Första dagen på det nya året nu då. Jag kom precis hem från Linda och Andreas. Valde att inte dricka så jag kunde köra hem till grabbarna som är livrädda för raketer, o ja jag tror inte de hr sovit sen tolvslaget. De har liksom inte deras vanliga trötta blick som jag brukar mötas av när jag kommer hem mitt i natten. Sivert sitter just nu och tittar upp mot himlen så ja det har nog varit två rädda pojkar.

Kvällen har iaf varit väldigt bra. Lagade middag tillsammans med tjejerna o killarna kollade hockey och spelade tvspel. Har varit en lugn kväll, precis så som jag vill att nyår ska vara. Sen blev det även lite singstar och ja än är det ingen som har slagit mig i det ;) Spelade även med andra ord eller vad det heter och mitt lag var värdelösa verkligen, men vi var väl bäst på vårt vis kan man väl säga. Men roligt hade vi..
Nu blir det iaf sova tillsammans med mina små nissar, hoppas jag får sova läääänge imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0