besök

Har haft besök av Malin och Tobias idag. Har inte träffat Tobias sedan i Maj och han fyllde fyra nu i december och han har blivit så stor. Han höll låda här hemma och det var skönt att ha livat kring mig då jag inte tänkte på allt det tråkiga som hänt!

Jag har även varit lite smart idag. Lagt in filmer på min ipod, tråkig flygresa skulle inte tro det ;) Visst kommer de visa filmer på planet, men det gör de ju inte i 11h.. Så jag kommer nog inte vara uttråkad hela tiden iaf.. Imorgon blir det iaf tandläkaren, kloklippning, tvätt och städ. Full rulle! På tisdag ska jag packa och ta ut grabbarna och på kvällen bär det av! Herregud jag är snart i Thailand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0