Farfar

Har varit och hälsat på älskade farfar idag. Han sov först när mamma och jag kom dit, men vaknade efter kanske 5 minuter och när han såg att jag var där sken hela han upp som en sol. Jätteroligt att se. Barnbarnen betyder nämligen allt för honom. Nu däremot sitter jag hemma hos mamma och pappa. Skulle ut och leka med max i snön, men det blev en kort visit. Är så kallt ute att han får kramp i benen den lille stackaren. Han som älskar att leka i snön.

Imorgon är det en stor dag. Min vän Linn ska gifta sig med sin Sebastian. Jag och Jenny ska fota bröllopet och jag är nog mer nervös än vad brudparet är, men detta ska vi nog lösa! Tror iaf att det kommer bli en toppendag för de båda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0