lååång dag

Det har varit en väldigt lång dag, men den har gjort mig glad. Strax innan jag skulle iväg till min intervju fick jag sms från min faster. Hon var då hos farfar och han var vaken en liten stund. Hon hade då hälsat från alla barnban och efter lite prat sken hela han upp och sa Malin. Precis som när jag var där och hälsade på. Så imorgon förmiddag ska jag dit och hälsa på honom. Intervjun kändes också bra och jag hoppas jag får det. Men ska väl inte hoppas för mycket då hon skulle intervjua fem till. Men det jobbet hade passat mig perfekt, det är jag övertygad om. Efter det var det dags för skolan och opponering på våra arbeten och jag fick otroligt positiv respons vilket jag inte trodde. Inte lätt att skriva ett arbete när allt är som det är just nu. Men det kändes bra. Sen bar det av hem till UK och efter det hem till min älskade Max. Nu är jag däremot hemma hos grabbarna o jag är TRÖTT! Ska försöka sova tidigt idag, men känner jag mig rätt blir det inte så! Jag och somna på kvällen hör inte ihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0