lång natt

hade svårt att somna igår, kollade på klockan sista gången runt 2 tror jag. Vaknade imorse och trodde att allt var en dröm, att farfar fortfarande var i livet. Men verkligheten kom ikapp mig. Idag kommer jag bara vara hemma o ta det lugnt, nacken gör ont som fan så vågar inte göra något ifall den skulle bli värre. Vill nämligen inte sitta på ett plan i elva timmar med nackspärr. Har svårt att första att på tisdag kväll är jag påväg mot mitt drömresemål Thailand! Det ska bli så otroligt skönt och nu när allt är över här hemma kommer jag verkligen kunna slappna av och njuta - precis som farfar hade velat!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja nu ska vi se till att njuta av denna resan. Farfar hade absolut inte velat att vi skulle gjort annorlunda...Vi känner ju honom, snällare än snällast!

2010-01-17 @ 13:52:43
URL: http://jennyssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0