Martin Stenmarck

Det är otroligt vad musik kan få en människa att må bra. Martin Stenmarcks musik är den jag ALLTID lyssnat på vare sig jag är glad eller när jag är ledsen. När jag mår dåligt är det nästan bara Stenmarcks musik som får mig att må bra. Hans röst gör mig så lugn och får mig att glömma allt för en stund. Var ute och gick förut och hade då han i lurarna och nu är han med i bingolotto och han har en sån personlighet som gör att jag blir glad. 1999 hörde jag honom för första gången och 2002 började jag lyssna på allvar och sen dess har jag varit fast. Min dröm är att om jag någongång gifter mig så ska han sjunga på bröllopet. Det hade betytt så mycket för mig. Eller att bara få träffa honom någon gång, inte på en signering utan verkligen träffa honom hade betytt så mycket att ni inte ens kan förstå hur mycket. Hans musik har varit så värdefull för mig under alla år. I många år sa folk att jag tyckte han var så bra för att han ser bra ut. Ja han är snygg så in i helvete, men han hade kunnat se ut som Shrek och hans musik hade varit allt för mig. Jag lyssnar på sångrösten och ser till personligheten, utseéndet gör inte att man sjunger bättre!


Så vill ni göra mig till en lycklig Mallan ser ni till att jag får träffa denna människan som har betytt så mycket för mig under många år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0