nära nu

Nu är det verkligen inte långt kvar tills jag åker och det kommer vara fullt upp fram tills dess som tur är. Ska vara hos tandläkaren om ett par timmar, sen hem och börja tvätta. Runt tre ska vi hem till moster och morbor och klippa klorna på alla katter, okej kanske inte alla. Nämner inga namn;). Hem och fortsätta tvätta och även städa. Ikväll blir det även promenad med Tomas så dagen kommer gå i ett. Morgondagen kommer bestå av packning och lunch med Julia. Är det väder ska jag även försöka få ut katterna lite. Ska även pussa sönder dem. Måste ta igen 2 veckors pussar så det är bara för dem att acceptera. Så tänk, snart blir det två veckor av sånt här:



Men jag kommer sakna mina grabbar, Max, Sivert&Bosse, så otroligt mycket. Har aldrig varit ifrån de så länge men det ska vi väl fixa. Är ledig den dagen jag kommer hem vilket är tur för då har vi mycket mystid att ta igen ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej.

Stället som min kompis gjorde sin bambutatuering på var faktiskt vid stranden på Surin beach. Det är ju utomhus så jag vet inte hur mycket "kliniskt" det är men de var iaf noga med handskar och så... Annars jobbar jag med en tjej vars pojkvän gör och jag tror att hans chef har ett ställe inne i Patong så jag kan höra med henne vad det heter.

Vad blir det för motiv och ställe? Ska också göra en så småningom...

2010-01-18 @ 15:22:19
URL: http://fitnesspaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0