nu är det nära

Om mindre än 24h lyfter planet. Jag tror inte jag har förstått det riktigt än. På onsdag landar jag i värmen, bort från detta kalla.. UNDERBART!

Kom nästan precis hem från en kanonkväll som jag verkligen behövde. Aldrig någon människa som har gjort en så fin sak för mig och det betyder hur mycket som helst! Men denna människan förstår verkligen hur jag mår nu och då är det skönt att få prata av sig om allt! Så tack!

Nu ska jag snart lägga mig och sova. Upp i god tid imorgon och städa här hemma och packa. Vid halv 3 ska jag möta upp Julia på stan.. På tok för längesen vi sågs. Hon har ju varit afrika så nu är det nog närmare tre månader sedan jag såg henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0