Tatueringar i nyhetsmorgon

sitter och tittar på ett klipp från nyhetsmorgon som handlar om tatueringar och en tjej sa något jättebra: Man älskar konsten och man vill göra sig vacker... Hon tog orden ur mun på mig. För mig stämmer de orden till hundra procent. De tar även upp att man inte alltid blir bemött positivt om man har tatueringar. Jag får ofta frågan varför jag har så många.. Först ser de kanske en eller två och då ser de ganska positivt på det, men när jag säger att jag har åtta stycken och planer på fler, då blir det negativt helt plötsligt. Ingen som möter mig på stan kan se att jag har åtta stycken då jag har placerat de på ställen som gör att jag kan dölja dem. Det är med en tant som är 84 nu och som gjorde en tatuering när hon var 78. En tant jag ser upp till vill jag lova! Jag kommer inte sluta bara för att kroppen blir lite rynkig. Detta är ett av mina stora intressen och jag har ÄLSKAT tatueringar sedan jag var liten och då trodde jag inte att jag skulle ha råd att göra någon för de kostade ju säkert 1000 kr ;) tänk då på att 20 kr var mycket pengar för mig, så ni kan ju tänka er hur liten jag var när jag började tänka på att göra tatueringar! Så ni som säger att nu räcker det, sluta upp med det för detta är en stor del av mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0