bra morgon

Ställde klockan först på klockan nio idag, men så vaknade jag inatt o kom på att Martin Stenmarck ska vara med i Rixmorgonzoo halv 9, så strax innan det var det jag som gick upp o startade webbradion. Efter min dag igår behövde jag helt enkelt lite Stenmarckröst och ja jag har legat med ett leende på läpparna. Stenmarck fixar alltid biffen så är det bara. Bosse är glad och har jagat flugor hela morgonen, har tom vaknat av det ett par gånger men han fick hållas. Nu har han gått och lagt sig under sängen och Sivert är en riktig chillidilli idag. Han har inte vaknat riktigt utan kikar upp mellanåt för att sen sova vidare. ni ser, en bra morgon än så länge.


Kommentarer
Postat av: Anonym

han är från halmstad, men det finns gott om mopskennlar i hela sverige.

en fawn/beige mops kostar mellan 18 och 20 tusen

2010-07-03 @ 12:18:53
Postat av: Sabine

han är från halmstad, men det finns gott om mopskennlar i hela sverige.

en fawn/beige mops kostar mellan 18 och 20 tusen

2010-07-03 @ 12:18:57
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0