sömnlös

Jahaja nu har det dragit igång igen - jag kan inte sova efter att jag gått av jobbet. Somnade runt fyratiden inatt och lilla mammsen väckte mig precis. Aja, kanske kan somna inatt då, hoppas hoppas. Men är verkligen det värsta som finns att inte kunna sova, bara ligga och glo upp i taket. Hade Bosse som sällskap ett bra tag, men sen somnade även han. Roligt roligt.

Imorgon är det en stor dag, pojkarnas 2års dag. Jag tycker det är viktigt att uppmärksamma även mina djurs födelsedagar så imorgon blir det barnkalas. Kan tyckas barnsligt, men sån är jag. Bjuds på Bosses favorit - GLASS! Så den som vill får komma 17.00 imorgon eftermiddag ;)

Nu blir det iaf frukost och en dusch och sen bär det av hem till mormor o morfar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0