Vad önskar du dig?

Om två månader är det min tur att fylla år. Snart går jag in på mitt 22:a år här på jorden och då kommer den ständiga frågan: Vad önskar du dig? Alltid denna fråga och iår behöver knappast folk fråga vad jag önskar mig. Vad är ett av mina stora intressen? NAGLAR. Jag önskar mig allt som har med naglar att göra, så lägger upp lite förslag. Se detta som en hint Jenny&Jimmy och mamma sprid ordet vidare.. mohahaha

Pincett
Pincett

Rhinestone Picker
Rhinestone picker

Nail Wipes 500 st Från Lohmann & Rauscher
Nailwipes

Nail Art Brush Long String
Nailartborste

Rhinestones Set 12 jars in box
Rhinestones

Striping Tape White
Stripingtape

French Manicure Forms
Franskmanikyr former

Övnings Finger med nagel 1 st.
Övningsfinger med nagel

Ni ser, det är massor av saker jag behöver ;) Det tar liksom aldrig slut och jag behöver fylla upp min nagelverkstad som bara ska målas innan den är klar. Perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0