det ska va gött att leva

Gårdagen var en riktigt härlig dag. Tog det lugnt på dagen, åkte och tränade på kvällen och därefter var det grillning vid kanalen. Jag och Amanada gick inte därifrån fören efter 01 nångång då det blev lite väl kallt att sitta ute. Det är sommar när den är som bäst när man kan sitta ute så på nätterna.

Nu ska jag snart hämta upp henne så ska vi åka ut till Överby. Sen hem o lämna bilen och in till stan för lite ärenden. Frapino och sallad tas med hem och då hämtar vi katterna och tar de med bort till parken där vi ska spendera eftermiddagen med lite pyssel ;) Kommer bli en grymt bra dag och den avslutas med middag på Olearys tillsammans med tjejerna. Det ska vara gött att leva helt enkelt!

Idag är det fem månader sedan världens bästa farfar gick bort. Solstrålen i våra liv som alltid hade ett leende på läpparna.

Detta är min favoritbild. Det leendet var alltid klistrat på honom - en glad skit min farfar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0