Dans?

Har suttit på ett V-möte nu i skolan, ett möte med den gruppen som följs åt under hela utbildningen där vi har en mentor kan man säga. Vi har suttit och pratat på vad vi ska göra under vår VFU(praktik) och jag blir mer och mer intresserad av att arbeta med dans tillsammans med barnen och varva det med avslappning och massage. Är en livlig barngrupp och detta ser jag som ett sätt att få utlopp lite för deras energi. Får spåna lite mer på detta och bra med min LUV(handledare). Kan kanske bli bra, eller så gåt det åt helvete, men då har jag ju iaf provat på det..

Nu är det snart dags för danspasset.. wohooo


Kommentarer
Postat av: Jenny

Går det åt helvete lär du dig nog någonting på det med. Man lär sig genom sina misstag!

2010-03-29 @ 15:53:17
URL: http://jennyssen.blogg.se/
Postat av: Nnika

Om du inte provar får du aldrig reda på resultatet.. :-) Friskt vågat - hälften vunnet..

2010-03-30 @ 14:45:51
URL: http://nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0