Friskis&Svettis

Vet ni vad jag har kommit på? Jag älskar verkligen Friskis&Svettis. Där finns det verkligen något för alla. Var på ett medelpass idag och det var två gubbar med och jävlar vad de körde järnet. Kordinationen var lika med noll, men de körde på ändå och det syns verkligen på de att de tycker det är roligt. Var även två gravida med idag och de gör inte alla övningar som vi andra gör men även de körde järnet. Är så go blandning på folk allt från oss unga till gamla tanter. Skitroligt tycker jag.
Träningen ger även resultat. Har blivit mycket starkare och konditionen blir bättre. Kroppen ändras också, förlorar fettmassa men bygger upp muskler. Har tappat ett par kilo i vikt och idag drog jag på mig ett par byxor som jag tidigare har "hoppat" på mig över lår och rumpa och de har suttit ganska tajt i midjan. Idag var det bara att dra på dem och satt inte alls tajt. Så ja träning kan ge resultat jäkligt fort.. Har ändå bara hållt igång ordentligt i ett par veckor..


Kommentarer
Postat av: Nnika

suck hoppas att min förkylning ger med sig snart.. vill med träna...

2010-03-19 @ 07:00:13
URL: http://nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0