full rulle, jodu

sitter och kollar i almanackan och inser att ännu en fullspäckad vecka ligger framför mig. Varför ta det lugnt liksom, det är väl onödigt. Den enda dagen där det inte är något planerat under dagtid är fredag, men sen är det full rulle från 17.00 och framåt istället. Aja, bättre att ha massor att göra än att inte ha något. Påskveckan är jag ledig torsdag-måndag och min plan är att inte boka in för mycket då. Ska till exempel inte åka ner till UK den veckan som jag alltid gör på torsdagar annars. Ibland måste man unna sig ledig tid, det har jag insett efter flera års stressande då inte kroppen reagerade förens det gått för långt. Blir det för mycket för mig nu säger kroppen till väldigt fort och ger mig "underbar" magvärk. O tur är väl det annars hade jag väl gått in i väggen och inte orkat något.


Den lugna punkten i mitt liv <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0