grattis mallan

Nu sitter jag här med min nya fina dator som jag fått i födesledagspresent av min mamma och pappa.Grattis till mig, bör tilläggas att jag fyller år i september :) Så nu ska jag bara vänja mig vid detta tangentbordet. Känns nästan som pekfingervalsen och måste titta på tangentbordet typ hela tiden. men ska väl lära mig detta också. den är jättefin iaf, gillar den verkligen.

Har kommit igång på riktigt med träningen nu. Ska dit imorgon igen, ev på onsdag, på fredag och söndag blir det också. riktigt härligt att vara igång på riktigt.Idag bjöds det på ett danspass, var inte riktigt som jag tänkt men ändå roligt att få dansa lite.

nej, nu ska jag fortsätta greja här med datorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0