IKEA

Sitter just nu hemma hos mamma och pappa. Kom hit efter min ikeatripp tillsammans med helena. Hamnade även på Bräckboden i Kungälv.. Det gillar vi :) Har fått i mig lite mat, bra att komma hem såhär ibland och slippa laga mat själv. I eftermiddag bär det av till cafét framme på edet för en fika tillsammans med Helena, Catrin och Sirpa. Ser jag verkligen fram emot.

Förövrigt är filmen vi gjorde till skolan färdig nu och den är grym. Vi kommer göra succé.. haha eller inte ;) nej, men den är faktiskt bra.. Är som sagt hemma hos mamma o pappa nu och har öppnat altandörren och ingen är lyckligare än Max. Få springa fram och tillbaka hur mycket han vill o leka i snön. Lite av en snöhund det där vill jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0