inget danspass :(

Fick mail om att danspasset som skulle börja nu är inställt. Fan, jag som längtat hela dagen. men om en timme börjar medelpass så då går jag på det istället. Så får köra skiten ur mig där istället :)

Har varit i skolan hela dagen. Ny kurs som börjat och hoppas det blir en intressant kurs. Trött på alla värdelösa kurser och föreläsare. Men nångång ska det väl komma något bra förhoppningsvis.

En ny granne håller på att flytta in nu och det låter som tusan ute i trappuppgången. Bosse är nyfiken som vanligt o försöker öppna brevinkastet eller nåt. De älskar stå o kika i det när man öppnar det utifrån.. :) Har aldrig påstått att jag har normala katter iaf.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0