Mallandag

Skulle egentligen varit i skolan idag men jag skippar faktiskt det. Jag far ju o flänger 24/7 så ibland är det skönt att ha en lugn dag. Så förmiddagen har jag spenderat här hemma, ska snart möta upp tjejerna för en pastasallad och det bästa av allt - klockan 3 ska jag få manikyr av Sandra. Så underbart. Skulle även på danspasset ikväll, men de ringde precis från friskis o sa att det är inställt då ledaren inte är frisk från sin lunginflammation än. Så det får bli mitt favorit medelpass halv sju istället. Hoppas verkligen hon är frisk till nästa pass, har sett fram emot det så länge nu!

 
Vad jag gör på min Mallandag? Jag kollar i min bibel. Nu är det inte nybörjardelen som lockar mig utan INSPIRATION! När lönen kommer är det jag som går och bokar och den kommer vara enbart åt dig farfar!


Kommentarer
Postat av: Jenny

En farfar-tatuering... det hade han gillat! Gör en ketchupflaska.... vem älskade ketchup mer än vår käre farfar;)

2010-03-22 @ 15:50:57
URL: http://jennyssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0