Manikyr

Jag älskar att hålla på och greja med mina naglar, prova olika lack o sätta på olika stenar och sånt. Tyvärr är jag inte så duktig på det och är väldigt darrig på handen (något släktdrag då alla vi syskon och pappa har det så) så måla på lack är inte alltid det lättaste. Men jag blir bättre och bättre. Jennys kompis Sandra går nu en manikyrist utbildning så nu snart ska vi boka in en tid så ska hon träna på mig. Hur underbart låter inte det?
Borde börja ta inträde när folk kommer hem till mig, ett nagellack låter väl rimligt. I någon rolig färg får det ju vara då. Ska fixa naglarna tills helgen, så ska köpa några från Depend då, de kostar ju som sagt bara 25kr och jag tycker de sitter väldigt bra. Ofta har lack en tendens att inte vilja sitta bra på mig, men detta håller sig vilket vi gillar skarpt.

Lite färger jag vill ha:


Ni som vet vart jag bor vet var ni ska lämna lacken, ni andra får höra av er om vägbeskrivning ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0