Roligaste på länge

Var ju som sagt på första körövningen igår och ni anar inte vad glad jag är att jag börjat. Det var så jävla roligt och jag längtar så tills nästa vecka. var faktiskt runt 50 stycken som dök upp, mycket mer än jag trodde och tror heller inte att de som dragit igång det räknat med så mycket. Verkar vara flera sköna människor där. Var många som kom dit utan att känna någon och då blir det ju lättare att prata med allt o alla så vi hade skitroligt. Varför har jag inte tagit tag i nåt sånt här tidigare med kör och individuell sång? Jag älskar ju att sjunga.. Var ren lycka under två timmar, ni anar inte hur glad jag är över detta!


Men jag ska erkänna att jag var jävligt nervös innan jag gick dit, tänk då vad jag kommer vara nervös på söndag när jag ska sjunga själv.. ojojoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0