Så glad och lycklig

Kom nästan precis hem från min första sånglektion och jag är så glad att jag nästan skulle kunna gråta av lycka. Jag har verkligen en spärr när det kommer till att sjunga inför andra människor och innan jag åkte iväg var jag så nervös att jag trodde jag skulle behöva spy. Han började med att förklara hur han arbetar och fråga lite om hur mycket jag sjungt tidigare. Sjöng upp lite, sen körde vi igenom lite olika låtar och jag har aldrig och då menar jag ALDRIG fått så mycket beröm för hur jag sjunger. O ni anar inte hur skönt det var att höra. Så vi ska inte arbeta så mycket rent sångmässigt med mig sa han utan vi ska rikta in oss mer på stödet, andningen o att få mig att slappna av, för rösten har jag redan :D:D:D:D O när allt det andra funkar bra kommer det vara ännu bättre med sången. Ni anar inte vad glad jag är över at jag tog mod till mig och anmälde mig, jag är verkligen så glad :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0