Skräll

Var ute på överby med mamma och idag fyndade jag lite. Ingen skräll när jag säger att det är nagellack. 3nagellack och en nagelolja för endast 78kr. Hur bra som helst tycker jag. Nagellacket jag fick på manikyren slets tyvärr bort en del så jag tog bort det idag och tog på nytt. Antikmintgrön från Isadora. Var faktiskt svår applicerat då det var en väldigt bred borste som jag inte är van vid, men ska väl vänja mig vid det tids nog. Köpte även ett till från Isadora, ett beige men som ser lite gammeldagsrosa ut. Blir nog fint. Börjar inse att jag blivit lite beroende av det här med naglar, men det är avkopplande att sitta och greja lite ibland (läs ofta). Tänka på annat för en stund liksom!


Vintage Mint 619


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0