Tidig födelsedagspresent.

Min dator mår inte så bra där hemma. Den går liksom inte att ladda. Laddaren fäster liksom inte i datorn utan jag kan kötta runt med den hur mycket som helst utan att den fastnar där. Kanske inte riktigt så det ska vara. Så tanken var att jag skulle köpa en, men så frågade mamma och pappa om jag ville ha en för tidig födelsedagspresent. Jag fyller i september för er som inte vet. O ja det kunde jag ju tänka mig. Då får du en dator sa min kära mor då. O som student tackar man ju inte nej till det, ingen rolig summa pengar att lägga..

Igår drog jag med mig Änki och Linda på ett friskispass och jäklar vilket bra pass det var. Sitter här med sån jävla go träningsvärk vill jag lova. Efter träningen åkte jag hem till Max&Jimmy där jag fortfarande är, sov nämligen över här inatt. Jimmy fixade kvällsmat - varma mackor och han själv menade på att han aldrig ätit något godare. Snackade ett tag om att det var mackorna från gud eller nåt. IDIOT. Somnande iaf INNAN Max igår, har det hänt någon gång under hans 7 år hos mig? Nej, skulle inte tro det faktiskt. Men gött var det!

Andra chansen ikväll förövigt, det gillar vi. Final nästa vecka och sen är mina underbara lördagar över :( Har gått alldelles för fort!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0