toppenhelg

Haft en riktigt bra helg. Den börjades med ett härligt träningspass i fredags. Kom hem och tog det lugnt med grabbarna bus. 00.30 kom Eve och David till Trollhättan då vi fick för oss att vi skulle gå en nattpromenad. Mycket bra initiativ om jag får säga det själv. Mer sånt. Vaknade tidigt på lördagen och tog det faktiskt lugnt hela dagen och på kvällen var det melodifestivalen och utgång som stog på schemat. Började kvällen hemma hos Lelle. En mycket bra kväll. Somnade väl runt halv 4 på natten efter att jag och evalotta suttit här hemma och tjötat så som bara vi kan. Idag åkte vi ner till Edet runt 11 tiden och stannade där hela dagen. Var väl hemma runt åtta på kvällen. Så det har varit en toppenbra helg och jag känner på mig att nästa kommer bli ännu bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0