busschaufförsjävel

Sitter och tittar på semifinal2 just nu och jävlar vad Anna Bergendahl var duktig. Tårar i ögonen och rysningar över hela kroppen. I vanliga fall ryser jag bara på låren, så detta var bra ;) håller verkligen tummarna för att hon går vidare..

Kunde ha slutat i en jävla smäll idag då en äcklig busschaufför slänger sig ut i rondellen i full fart och är inte uppmärksam på att jag redan är inne i rondellen och tur som fan att jag hade koll på läget och bromsade annars hade jag kört in i bussen och det hade nog slutat uppe på NÄL. Busschaufförer måste fan lära sig visa hänsyn mot andra trafikanter. Nog för att de har en tidtabell att hålla men det är för fan inte okej att skicka en människa eller flera dessutom till sjukhus för att de ska hinna fram i tid. Det värsta var att han inte ens tittade om det var några bilar i rondellen. Så ibland har man fan änglavakt och idag hade jag min älskade ängel med mig.. Tack farfar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0