cool snubbe

Som ni alla vet älskar jag tatueringar och sitter just nu och kollar på LA INK. In kommer en gubbe på kanske 70 år och ska göra sin första tatuering - ett porträtt av sin fru på bröstet. Coolaste snubben på länge. Såna människor tycker jag om, som gör något sådant trots att de inte är purunga längre. När jag går i pension ska jag fira det med en tatuering, vad vet jag inte än men något kommer det bli.

Det känns väldigt ovanligt med äldre som tatuerar sig, jag själv brukar bara få onda ögat av de äldre när de ser mig och alla mina, speciellt på stranden när jag går runt i bikini då man ser mina två största. Men jag slänger bara bort de blickarna då jag skiter i vad folk tycker och skrattar nästan bara åt det. Det allra roligaste är när jag hör folk viska om dem, ofta är det positiva saker som sägs, men ibland sägs saker med en negativ klang. Så ett tips - vill man se ut som jag med alla mina tatueringar måste man vara beredd på att få blickar, frågor, sura miner och det bästa av allt - alla uppmuntrande ord och intresserade människor som kommer fram! Jag lovar, det är värt det..

De här två är jag otroligt stolt över och de drar jäkligt mycket uppmärksamhet till sig vilket jag bara tycker är roligt då jag är så jävla nöjd med dem. Så till alla er som säger något negativt om dem - tyck vad fan ni vill, men mig kan ni aldrig trycka ner när det kommer till mina tatueringar. Jag är så oerhört stolt!!! o till alla er som säger att det räcker nu - lägg er energi på något annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0