Finns folk till allt

En del är verkligen idioter och borde tänka sig för innan de säger saker. Men inatt kom vi tydligen fram till att jag är för ung för att veta vad jag har för åsikter om olika storstäder, såsom Göteborg och Stockholm som jag inte är överdrivet förtjust i - speciellt inte Göteborg, och eftersom jag bara bott i Lilla Edet och Trollhättan får jag absolut inte yttra mig. Tur jag får saker och ting förklarat för mig eftersom jag är så ung, det roligaste är att personen i fråga är ett år äldre än mig så frågan är hur mycker erfarenhet hon har av livet. Men enligt henne så har man inte upplevt saker på rätt sätt innan man är 23. Känns tryggt att jag har fått reda på detta nu, så slipper jag gå runt och låtsas ha åsikter om saker och ting för det får man uppenbarligen inte ha. IDIOT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0