Marabou Polka

Praktik hela dagen och jag har gjort samma misstag som förra våren. Sitter man ute en hel dag med glasögonen på så blir det inga fina märken ;)Aja det är väl bättre det än att få ont i huvudet. Efter praktiken bar det av till körövningen och ja kören har fått bevittna ett Mallanskrattanfall, men tydligen har jag ett härligt skratt så det får väl gå. Var jag och Amanda som planerade vår framtid och ja, sista halvtimmen var svårsjungen vill jag lova..

Nu däremot ska jag ställa mig och baka en tårta. max fyllde ju år i måndags och varje år bakar jag en tårta till honom. Kalas ska man ha och då är det tårta som gäller. Ska lura i Italiana (Jimmys italienska som bor hos honom i en vecka för något skolutbyte, vet inte vad hon heter) att det är fullt normalt i Sverige att ha kalas även för djuren. Hon kommer väl tro att jag är dum i huvudet, men vem tror inte det? ;)

Har hört så otroligt mycket om den nya Marabou polka så idag köpte jag den. Smakar ungefär som Marabou mintkrokant fast kanske inte lika stark mint, men den var jäkligt god :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

köpte med den idag!Den var mumsig... och förresten, Jimmys italiana verkar vara ett rikemansbarn;)

2010-05-05 @ 20:28:10
URL: http://jennyssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0