poäng till mallan

Måste ge mig själv lite beröm. Har faktiskt börjat skriva grunderna i mitt arbete som avslutar denna kurs. Kom på att det är ganska mycket jag kan skriva redan nu och sen när jag har utfört aktiviteterna med barnen på praktiken är det bara att skriva in det i texten. Känner mig otroligt duktig vid såna här tillfällen faktiskt.. haha. Men detta gör ju att jag kommer vara den som skriver i lugn och ro och inte har panik i slutet. Eller ja till saken hör att jag är den som aldrig får panik över skolan. Allting får gå som det går och det är ingen idé att stressa upp sig då blir allt bara jobbigt. Det misstaget gjorde jag i gymnasiet o ja man lär väl sig av sina misstag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0