Ryan Sheckler

Efter min helg på soffan känns det som att jag är bästa kompis med Ryan Sheckler - ett skateboardsproffs från USA. Han har ett program på MTV, life of Ryan, och nu har de kört marathon hela helgen. Känns nästan som att jag är bästa kompis med honom efter att ha varit med under resor och husköp och jag vet inte allt.. Men jag har märkt iaf att jag inte är en person som pallar vara sjuk, blir alldelles för rastlös men ändå har jag liksom inte orkat göra nåt. Igår räckte det att jag tog på mig kläder när jag skulle till affären för att bli helt slut. Aja, jag har ingen feber längre iaf och imorgon ska jag iaf pallra mig till praktiken. Går 8.30 - 19.30 och jag hoppas jag orkar vara med hela kvällen. Men det märker vi imorgon.
Riktigt bra att komma till förskolan imorgon och börja äta ordentligt igen. Har inte haft någon ork att resa mig från soffan för att laga nåt i helgen, så mackor och fryspizza har jag levt på o helgen.. BLÄÄÄ!

Bosse börjar bli rastlös här hemma efter denna helgen så nu i dagarna ska vi gå ut och leka av oss.. Blir toppenbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0