Stackars Mallan

Var så glad över att jag lyckades vara en hel vecka på praktiken utan att pajja mina underbart fina naglar. Vad tror ni inte jag göra på lagret idag då? Jo drar av två stycken. Det må låta ytligt, men det ser mycket fräschare med fina naglar, speciellt för en som har så rynkiga händer som jag har.. haha. O jag som målade på så himla fint lack igår, aja får fixa detta ikväll

Hade min sista sånglektion idag och tydligen låter jag som Anna Bergendahl, tackar och bockar självklart men tyvärr kan jag inte riktigt hålla med. Så bra och speciell röst ligger jag inte inne med.. Har även fått frågan två gånger i helgen om jag solat något för jag har tydligen sån fin färg. Det gillar vi! Skönt att inte vara den gamla bleka Mallan för japp, jag är kritvit annars så är det bara.

Kikar lite på resor, funderar på att åka iväg tillsammans med någon villig i september. Jobbar ju hela sommaren så får missa en vecka i skolan, men det får det vara värt. Efter en sommar på bruket behöver min kropp sol!


Bjuder istället på en bild när jag och Julia besökte NewYork ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0