grötfrukost?!

Sedan jag flyttade hemifrån har jag "lärt" mig äta saker som jag alltid fått kväljningar av innan. Majs, broccoli och lax är några av dessa och så fick jag för mig att jag skulle prova på havregrynsgröt. Men nej gröt är något jag aldrig kommer lära mig att äta.. VIDRIGT! Var och storhandlade tidigare idag och köpte fiskbullar. Gillar jag fiskbullar? Nej inte för fem öre, men ätas ska det ;)

Imorgon ska det provas ett nytt vegetariskt recept som Amanda ska få provsmaka. Spännande! :)


Kommentarer
Postat av: Nnika

hehe, gröt som är så gott! :-) Fiskbullar med för den delen.. du kan få komma hit på lite fiskbullemiddag om du vill Mallan.. :-p

2010-11-02 @ 17:32:13
URL: http://www.nnika.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

fiskbullar är kanske det äckligaste som finns! UUUUSCH :D Men vegrecept gillas ^^

2010-11-02 @ 21:38:50
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0