Debatt med döva öron

Kom hem från skolan för en stund sedan där vi hade seminarie. Debatt kring en skola för alla och jag som fortfarande är halvt döv hade ett litet helvete att höra vad alla sa när alla pratar i munnen på varandra. Fy fan, inget roligt seminarie för min del, men men så kan det vara ibland.

De har även fixat en hundrastplats här i stan vilket jag tycker är jävligt roligt. Jag tycker inte att man ska ha sina hundar lösa när man är ute och går oavsett hur väluppfostrad hunden är. Det är respektlöst mot alla andra och även fast man har uppfostrat sin hund bra så kan den få för sig att springa fram till en okänd, men på rastplatsen kan de ju springa fritt och leka med andra hundar. Tänkte få till en hunddejt med Linn&Atlas någon dag och självklart Max och se hur det går. :) Antingen toppenbra eller åt helvete, det vet man aldrig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0