Malin&Monica vs. Sivert

idag var det dags för kloklippning på alla fyra katter och det är vår moster som är så snäll och ställer upp. Sivert brukar jag ta till Fidos då han är ett monster när det kommer till kloklippning och han är hur stark som helst så ja, han lyckas alltid komma ur mitt grepp så idag brottade jag ner honom på köksmattan och rent av satte mig över honom. Till en början gick det toppen, men jag antar att när chocken över vad jag gjort släppte fick han spel igen och började bete sig som annars så då började brottningsmatchen. Hade någon utomstående sett oss hade de väl antagligen anmält oss för djurplågeri för detta var brottningdeluxe och Jenny fick tillslut lägga en handduk över hans huvud så han bet i den istället för i min hand. Men envis som jag är släppte jag inte honom ens en sekund så tillslut segrade vi. Malin&Monica vs. Sivert 1 - 0.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0