pillertrillare

första dagen i skolan på en vecka och det var skönt att det var en kort dag och på eftermiddagen. Är inte överdrivet pigg, men är på benen iaf och det är alltid nåt :) Var ett roligt seminarium iaf med mycket skratt och jag lärde mig mycket av det. Börjar få lite koll på saker och ting.

Har påbörjat min penicillinkur nu, 2tabletter 3ggr per dag i 5 dagar. Jag som är så duktig på att svälja tabletter (läs: kan inte svälja tabletter överhuvudtaget). Så denna veckan kommer bli liiiite tuff och jag lär vara jävligt trött. Brukar bli det av penicillin, men frisk blir jag ju så ja det är väl huvudsaken :) Blir spännande på kören imorgon, rösten funkar inte och jag hör inte riktigt. Lyckat, men dit ska jag om jag så bara ska sitta o lyssna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0