såg ni grabbar?!

ey grabbar, grabbar hon har en tattoo, kolla grabbar, tatto, hon har en tatto! Såg ni grabbar, såg ni tjejens tattoo, såg ni tattoon grabbar?!

Nu vet nog banne mig hela friskis att jag har en tatuering och så som han brassa på har han nog inte slutat fråga sina kompisar om de såg tattoon eller inte ;) Men allvarligt, vi lever på 2000-talet, 2 miljoner svenskar har tatueringar - hur tusan kan man reagera så bara för att man ser en tatuering? Detta är liksom inte första gången utan snarare 20miljontegången. Kanske också borde börja så? Hade varit något, tjejen med tatueringar lite varstans blir chockad över minsta lilla tatuering. Japp där har vi det, sån ska jag bli


Tjusiga Fille


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha! Men ja, det var ju inte en liten tatuering så kanske därför ;)

2010-10-08 @ 14:24:22
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Gaymasen

Haha. Kan tänka mig det ;)

2010-10-08 @ 14:41:04
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0