idiotjävel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Den här äckliga jävla tjejen skulle jag vilja strypa långsamt, jävligt långsamt. Hur fan har man hjärta att slänga ner små hundvalpar i en flod?! Vet inte orsaken till det hela, men är det för att de inte kan hitta nya ägare finns det andra sätt och andra ställen man kan lämna de små vid. Men 5 av 6 valpar överlevde då en tant hittade de i floden. Heja den tanten säger jag bara. Har tydligen gjorts sidor på facebook för att hitta tjejen som har gjort detta och jag hoppas fan i mig att hon får sitt straff.. Är många fula ord som cirkulerar i mitt huvud, men de får stanna där för jag lovar, jag skulle chocka er alla. Jag kan vara jävligt grov i munnen..


Kommentarer
Postat av: Therese

Sv: Jo, kan verkligen förstå att det var jobbigt :S

2010-09-08 @ 09:11:47
URL: http://tessanklinte.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Usch. Såg videon för någon dag sedan. Tragiskt. Usch att man ens kommer på tanken. CP!

2010-09-08 @ 19:17:42
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0