Kan inte föreställas, måste upplevas

Kors i taket, jag överlevde gårdagen. Mallan&Sändii på Ikea det är något som går till världshistorien tror jag. Tänk er min lilla bil och en tvbänk storlek stor. Är det en bra kombo? Nej inte riktigt. Men efter mycket skratt, trampandes i rabatter, folk som skrattar och åker förbi i bilar och vinkar och en liten flicka som säger pappa det var en liten och gul bil varav pappan går runt med tomatröd fejja så lyckades vi baxa in den jäkla tvbänken i bilen.


Fällde sätena, tog bort en del till bagagen och baxade in lådjäveln mellan framsätena


Kanske inte helt lagligt, men ack så bra det blev tillslut

När väl Ikeaturen var avklarad skulle vi hitta hem till Tomi och Klinte, sagt och gjort Sändii ringer och ber om vägbeskrivning och med Tomis hjälp hittar vi rätt på första försöket. Så det blev en grymt bra dag med otroligt mycket skratt så jag ett tag trodde att mina kinder inte skulle palla mer. Detta får vi göra om inom en snar framtid, dock utan en stor lådjävel i bilen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0