ont i huvudet

Låg hela förmiddagen med världens huvudvärk, eller ja det är visserligen fortfarande kvar. Men mötte upp Amanda på EspressoHouse runt 12. Fick sedan köpt mig ett nagellack (skräll?) och en soptunna som jag bara ÄLSKAR! Kommer hem och där har jag fått ett nagellack från en säljare på tradera plus en liten present för att frakten tog så lång tid. Ett jättefint halsband blev det, så det tackar jag för.

En sak jag inte förstår är hur alla katter kan hata varandra så mycket. Herregud de har levt ihop i 2 år nu och det är sura miner som aldrig förr. Det är verkligen två läger här hemma. Så är kanske inte konstigt att jag har så ont i huvudet eftersom det är konstant bråk här hema förtillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0